سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی میز و نیمکت برخی مدارس اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اجرای طرح تعمیر میز و نیمکت‌های مدارس این ناحیه با بهره مندی از توان و تخصص هنرجویان هنرستان‌های این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی تفاهمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس؛ قطعه‌های اصلی میز و نیمکت‌های مدارس این ناحیه با بهره گیری از توان هنرجویان هنرستان‌های این ناحیه تعمیر و به میز و نیمکت‌های نو بدل خواهند شد.

او افزود: بخشنامه‌ای تحت همین عنوان به مدارس ارسال شد و روند تعمیر و نوسازی میز و نیمکت‌ها در چند مرحله و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نیسی گمراوی بیان داشت: شناسایی و توزیع تجهیزات با رعایت اولویت مدارس محروم را از دیگر اقدامات کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس در پروژه مهر ۹۸ است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تشکیل تیمی به منظور بازرسی از مراحل توزیع تجهیزات در مناطق تا تحویل به مدارس و جمع آوری اموال اسقاطی (ارسال بخشنامه به مدارس) همچنین تشکیل کمیته‌ی بازدید از پروژه تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس و مکاتبه با اداره نوسازی استان به منظور ایجاد هماهنگی لازم در بخش توزیع تجهیزات از دیگر اولویت‌های این کارگروه برشمرده می‌شود.

انتهای پیام/م

میز و نیمکت دانش آموزان ناحیه یک نو خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.