سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۲۸ نمایش به مرحله نهایی تئاتر خیابانی مریوان

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: از میان ۲۰۲ نمایش ،۲۸ اثر توسط هیات داوران به مرحله نهایی این دوره از جشنواره انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فاتح بادپروا گفت: تعداد آثار داخلی ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره ۲۰۲ نمایش بودکه از این تعداد توسط هیات داوران ۲۸ اثر برای شرکت در مرحله نهایی این دوره از جشنواره انتخاب شد.
وی افزود: آثار راه یافته به مرحله نهایی ،متشکل از ۱۳ نمایش در بخش آزاد، پنج نمایش در بخش آیینی سنتی، سه نمایش در بخش دگرگونه اجرایی، سه نمایش در بخش بین‌الملل (نمایش‌های داخلی) و چهار نمایش در بخش کودک و نوجوان است.
بادپروا بیان کرد:محمودرضا رحیمی، رحمان هوشیاری، امیر راد، محمدعلی صادق‌حسنی و یاسر خاسب هیات داوران این دوره از جشنواره بودند.
دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: ۲۵ تیر امسال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بود که تا پایان مهلت تعیین شده ۳۰۳ اثر از داخل و خارج کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد بیش از ۹۵ اثر مربوط به کمپانی‌های خارجی شرکت کننده در این دوره از جشنواره است.
چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان یکم تا پنجم شهریور ماه امسال در شهر مریوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.