سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غبارروبی گلزار شهدا در حرم مطهر رضوی

جمعی از اهالی خبر به همت بسیج رسانه خراسان رضوی همزمان با روز خبرنگار گلزار شهدای بهشت ثامن در حرم مطهر امام رضا (ع) را غبار روبی کردند و این روز را در این مکان مقدس گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت: وظیفه رسانه‌ها بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق است و بدیهی است آن چه اتفاق می‌افتد بخشی از حقیقتی است که می‌بینیم.

او ادامه داد: به طور مثال حقیقت تقابل ما با دنیای استکبار ورای اتقاق‌ها و رخدادها است که به مرور زمان دیده خواهد شد و اصحاب رسانه با توجه به اتفاقاتی که خواهد افتاد و برتری‌ای که جبهه حق بر استکبار در صحنه‌های مختلف پیدا خواهد کرد اخبار آن را به آگاهی مردم خواهند رساند.
  
جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: وظیفه اصلی نهاد‌های دولتی و ارشاد تکریم شان خبرنگاران است.

او تصریح کرد: بیمه خبرنگاران و کمک به حل مساله کاغذ از مسائلی است که در طول سال پیگیر آن هستیم و امیدواریم با کمک خود اصحاب رسانه در فضای تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی بتوانیم موفق باشیم.

در ادامه این مراسم اهالی رسانه بعد از حضور در بهشت ثامن و غبار روبی مزار شهدا در صحن آزادی زیارت عاشورا را قرائت کردند و سپس به زیارت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) رفتند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم

برچسب ها: رسانه ، شهدا ، بسیج رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.