سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه دستگاه های اجرایی به مهارت کسب و کار ضروری است

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: دستگاه های اجرایی به سه مهارت تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار توجه کنند که این سه مهارت آموختنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن قاضی عسگر معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در سالن همایش برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افزود: آنچه به صورت سنتی در حوزه کسب و کار به آن پرداختیم آزمون و خطا و تجربه بازاری بود، که متاسفانه در حوزه مدیریت هم همین گونه عمل کرده ایم.

او ادامه داد: باید مراکز آموزشی را بسیج کرده تا مهارت‌های کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات را برای جوانان آموزش دهند، زیرا این کار توسعه انتقال کسب و کار در استان را به همراه خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان خبر داد: سال گذشته نرخ بیکاری ١٤.١ درصد بود که در زمان حال به ١٠.٧ درصد رسیده است همچنین در برخی از شهرستان‌ها مانند کاشان، دهق و علویجه نرخ بیکاری تک رقمی شده است.

او شرایط کنونی را خوب توصیف کرد و افزود: تیم اقتصادی استان یکی از بهترین تیم‌هایی است که در ٤٠ سال گذشته حضور داشته و هماهنگی خوبی بین اتاق‌های اصناف و تعاون، بازرگانی، صنایع و معادن وجود دارد و همه دست به دست هم دادند تا به معضل بیکاری غلبه کنند.

او با بیان اینکه سه مشکل اساسی داریم که در صورت رفع آن‌ها توسعه اقتصادی بیش از گذشته در استان رخ می‌دهد، اظهار داشت: میزان دولتی بودن اقتصادی باید کم شود، زیرا کاهش بهره وری را به همراه دارد، همچنین تک نرخی کردن ارز و هدردادن منابع بایارانه‌های کور از دیگر مشکلاتی است که منابع کشور را به هدر می‌دهد.

قاضی عسگر اضافه کرد: این معضلات امکان سرمایه گذاری و فعالیت‌های عمرانی را از ما گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در این آئین گفت: شرکت نمایشگاه‌ها در سال جاری در سه زمینه برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، نمایشگاه‌های داخلی و پروژه بزرگ نمایشگاهی فعالیت خود را آغاز کرد که پیشرفت در تمامی این زمینه‌ها را شاهدهستیم.

علی یارمحمدیان با اشاره به افتتاح اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در استان افزود: امیدواریم این نمایشگاه بستری مناسب برای هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف در حوزه کسب و کار باشد.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج آموزش بازاریابی به فعالان اقتصادی در بازار‌های رقابتی دانست و تصریح کرد: همچنین ارتباط موثر بین ارائه دهندگان تبلیغات و متقاضیان از دیگر اهداف این نمایشگاه است که این آموزش منجر به دانش فنی و انتقال کسب و کار می‌گردد.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان افزود: این نمایشگاه با هدف کمک و بهبود فضای کسب و کار طراحی شده است که سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی برای رسیدن به این هدف ما را حمایت کردند.

علی میرجمالی اظهار داشت: ٩ سمینار آموزشی، ٢٥ جلسه کارگاه آموزشی و ٢٥ جلسه مشاوره در حوزه کسب و کار از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: شعار سال حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی است که حلقه اصلی که می‌تواند کمک کند تا تپش قلب تولید افزایش یابد تبلیغات، بازاریابی و کسب کار است که خوشبختانه از جایگاه سنتی به جایگاه امروزی حرکت می‌کند.

رسول جهانگیری گفت: کشور‌های موفق در زمینه بازریابی و کسب و کار هدف گذاری می‌کنند که اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را به جهت گام نهادن به سمت موفقیت به فال نیک می‌گیریم.

او ادامه داد: تولیدات فراوانی را در کشور شاهد هستیم که به دلیل عدم اطلاع رسانی و مخاطبان دچار رکود شدند که امیدواریم روزی به سمت تولید اعظم و اشتغال حرکت کنیم.

نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار روز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت. این نمایشگاه تا نوزدهم مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپاست، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاوره کاریابی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، شرکت‌های کانو آگهی و تبلیغات، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت برند، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه در حدود هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۹۲ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و قزوین برگزار خواهد شد و در کنار آن، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه آموزشی و ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه، شرایطی را فراهم می‌آورد تامدیران ارشد شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در کسب و کار‌های مختلف، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را برای ثروت‌آفرینی بیشتر ارتقا دهند.

در کنار نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، سالنی به ارائه توانمندی‌های حوزه رسانه برای توسعه و رونق کسب و کار‌ها اختصاص یافته است که رسانه‌های استانی و کشوری در آن حضور دارند و به ارائه پتانسیل‌های خود می‌پردازند.


انتهای پیام/م

 

افتتاح نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.