سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام خبر داد;

فعالیت ۱۴ مرکز فنی و حرفه ای در ایلام

مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: ۱۴ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تمام شهرستان های استان فعالیت می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;احسان جمشیدزاده مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام در خصوص آمادگی این مرکز برای مهارت آموزی به افراد جویای شغل گفت: ۱۴ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تمام شهرستان های استان فعالیت می کنند که از این تعداد چهار مرکز در شهر ایلام است.

 جمشیدزاده اظهار داشت:هم اکنون طبق آخرین آمار‌های ارائه شده ۱۳۷ کارگاه ثابت و سیار در سطح استان در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و ... خدمات مهارت آموزی را ارائه می‌دهند.

او افزود: در سال جاری بیش از ۷۲۳ هزار نفر ساعت آموزش در استان ارائه شده و ۹۰۰ هزار ساعت آموزش برای امسال در استان تعهد آموزش فنی و حرفه ای استان است.

 جمشیدزاده ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار نفر در ۲۲۵ حرفه در حال آموزش هستند که به طور میانگین ۶۰ درصد این حرفه‌آموزان را زنان و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان دراین باره یاداور شد: ۷۰ درصد آموزش های فنی و حرفه ای استان بر اساس نیاز بازار کار پیش بینی شده و ۳۰ درصد هم بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

صاحبان طرح های اشتغالزایی در ایلام مهارت کار می آموزند

مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: مرکز فنی و حرفه ای استان به افرادی که می خواهند مهارت شغلی مناسبی برای ایجاد یک شغل پایدار بیاموزند، آموزش خواهد داد.

  اوافزود: افرادی‌که مهارت و آموزش های لازم در خصوص کار و پیشه مورد نظر خود را فرا بگیرند، موفقیت بیشتری نسبت به افرادی که بدون مهارت اقدام به راه اندازی کسب و کار می کنند، برخوردار هستند.

جمشید زاده تاکید کرد: افراد می توانند با فراگیری مهارت های مورد نظر خود به راه اندازی یک کسب و کار پایدار اقدام کنند.

 

انتهای پیام/با

آمادگی  فنی و حرفه ای  ایلام برای مهارت آموزی به افراد جویای شغل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.