سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی روز خبرنگار را ابه صحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلاً سَدیداً‌ای اهل ایمان! از خدا پروا کنید و سخن درست و استوار گویید. (احزاب / ۷۰)

پیامبران برای اینکه رسالت الهی خود را به مردم منتقل کنند از شیوه‌های رسانه‌ای استفاده می‌کردند و به همین منظور بنیانگذاران کار رسانه‌ای به شمار می‌آیند. شیوه‌ای که رسول گرامی اسلام (ص) در انتقال پیام غدیر به کار گرفتند، برای همه فعالان عرصه خبر و رسانه سرمشق و الگویی رسانه‌ای است. چرا که گویای اهمیت انتقال درست اخبار از نگاه پیامبر (ص) بود و همچنان اثرگذاری، تازگی و ماندگاری آن را مشاهده می‌کنیم.

رسالت رسانه‌ها در جامعه دینی همان رسالت انبیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) است. دعوت به توحید، عبادت، عدالت، ولایت، اقامه نماز، امیدبخشی، ظلم ستیزی، حق‌طلبی و حمایت از مظلوم برجسته‌ترین رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود و باید رسانه‌ها نیز این اصول را در اولویت کار خود قرار دهند.

یاد شهید صارمی و دیگر شهیدان عرصه رسانه همچون شهید آوینی را گرامی می‌دارم و روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از زحمات شما در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

انتهای پیام/ک

تبریک امام جمعه قزوین به مناسبت روز خبرنگار

برچسب ها: مطبوعات ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.