سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران، طلایه داران راستین خدمت به عرصه اطلاع رسانی و خبر

فرماندار یزد گفت: دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان در خدمت به مردم است.

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی گفت: خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به عرصه اطلاع رسانی و خبر در جمهوری اسلامی ایران هستند.

رستگاری افزود: دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان در خدمت به مردم است، چرا که تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت نخواهد پذیرفت.

فرماندار یزد مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی را از جمله ویژگی‌های یک خبرنگار عنوان و خاطر نشان کرد: عصر کثرت و سرعت تبادل اطلاعات، خبرنگاران امین را به سرمایه‌ای برای حفظ آگاهی جامعه تبدیل کرده است و در این بین دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان در خدمت به مردم است.

او در پایان اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه روز سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران فهیم و پرتلاش شهرستان یزد و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

انتهای پیام/ص

 

برچسب ها: خبرنگار ، مناسبتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.