سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک گروه سه نفره قطع کننده درختان بلوط

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون از دستگیری یک باند سه نفره قطع و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجتبی ایران محبوب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون اظهار کرد: یک گروه سه نفره قطع درختان و قاچاق چوب که در جنگل‌های روستای تنگ شیب در حال قطع درختان بلوط منطقه و دپوی هیزم‌های آن بودند در این شهرستان شناسایی و متلاشی شدند.

وی افزود: این گروه که از آن‌ها یک عدد اره موتوری و مقدار تقریبی یک و نیم تن هیزم جنگلی کشف و خودرو آنان نیز توقیف شد، درختان بلوط را قطع و پس از دپو در محلی امن در جنگل، با کمک دیگر همدستان خود اقدام به حمل و خارج کردن آن از منطقه می‌کردند.

ایران محبوب ادامه داد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با دریافت گزارش هایی، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقیف یک خودروی مشکوک در جنگل روستای تنگ شیب شدند که با بررسی خودرو و گمانه زنی‌های خود محل دپوی چوب‌های جنگلی را شناسایی و افراد متخلف را دستگیر که پس از هماهنگی با مقام قضایی تحویل مقامات نظامی و انتظامی شدند.

سید مجتبی ایران محبوب از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا موارد مشکوک در خصوص قطع درخت، حمل زغال یا چوب‌های جنگلی و تخریب اراضی ملی با شماره تلفن شبانه روزی و رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش‌های خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/چ

قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط در شهرستان کازرون

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.