سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی در تمرین استقلال حضور یافت

مدیر عامل باشگاه استقلال در تمرین نوبت عصر آبی پوشان حاضر شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال) بعد از ورود به محل تمرین آبی‌ها با استقبال گرم استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) روبه رو شد و در ادامه دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

فتحی در جمع بازیکنان استقلال اظهار داشت: ابتدا به شما خسته نباشید می‌گویم.  سر ما و باشگاه شلوغ است و به همین دلیل نتوانستیم خدمت شما برسم. در فاصله ۸ تا ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات احساس کردم بهترین فرصت است تا برای دیدن شما به اینجا بیایم و یک دیداری تازه کرده و به شما خسته نباشید بگویم. خدا را شکر تمرینات خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شوید. ما در فکر شما هستیم و می‌خواهیم مشکلات شما را برطرف کنیم. امسال با توجه به مسائل پیش آمده، بحث مالی بهتر از پارسال است و امیداواریم مشکلی پیش نیاید تا با این کادر خوب، بازیکنان و کادر سرپرستی و البته قرعه‌ای که داریم به دنبال کسب سه جام برویم. این کمترین چیزی است که از شما انتظار می‌رود.

او افزود: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، چون می‌دانم استراماچونی حساس است که تمرین سر موقع آغاز شود. با کاپیتان استقلال مرتب در تماس هستم و اگر موضوعی لازم باشد او به من می‌گوید.

پس از صحبت‌های او، بازیکنان به دویدن و گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند.

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال با تمرینات بازیکنان زیر نظر استراماچونی دنبال شد.


بیشتر بخوانید:

بازیکن سری آ ایتالیا به باشگاه استقلال نزدیک شد

دروازه بان دوم استقلال مشخص شد

نمایندگان باشگاه استقلال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.