سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛

تبدیل صنعت گردشگری به درآمد پایدار با مدیریت صحیح

الویری گفت: با مدیریت صحیح و توسعه گردشگری می‌توانیم این صنعت را به درآمد پایدار کشور بدل کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای عالی استان‌ها با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری به درستی استفاده شود، گفت: باید بتوانیم با مدیریت و برنامه ریزی از تمام ظرفیت‌های موجود و دست‌نخورده برای توسعه گردشگری کشور استفاده و آن را به سرمایه پایدار تبدیل کنیم تا به شکل درآمد پایدار شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تأکید بر لزوم ساماندهی منابع کشور تصریح کرد:امروز شاهد هستیم سایر کشورهایی که نسبت به ما ظرفیت گردشگری کمتری دارند، با برنامه‌ریزی صحیح توانستند در حوزه گردشگری از ما گوی سبقت را بربایند.

الویری تصریح کرد: کشور‌های دیگر با برنامه ریزی صحیح توانستند میوه صنعت گردشگری را بچینند و بهره سرمایه‌ای توسعه صنعت گردشگری را ببرند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به زمان حضورش در اسپانیا به عنوان سفیر ایران، گفت: در آن زمان شاهد بودم خدمات شهری در این کشور متناسب با ظرفیت‌های آن ارائه می‌شود.

او ادامه داد:اگر ظرفیت‌ خیابان‌های کشورهای اروپایی پایین است، به جای توسعه خیابان‌هایشان تلاش می‌کنند که اندازه خودرو‌های خود را کوچک کنند و به این شکل و رویه پیشرفت کردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه باید گردشگری تحت مدیریت باشد، گفت: با مدیریت صحیح و توسعه گردشگری می‌توانیم این صنعت را به درآمد پایدار کشور بدل کنیم و به صورت بلندمدت روی درآمد این حوزه حساب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.