سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) مطرح کرد؛

نگاه کلان و گام‌های استوار در تولید برنامه‌های فاخر شبکه قرآن و معارف

آیت الله سعیدی تولید برنامه‌های فاخر و موثر را در گرو نگاه کلان و گام‌های استوار دانست و افزودن: برای رسیدن به این هدف بایستی اقدامات زیرساختی صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رسالت این شبکه گفت: ویژگی احیاگری و ترویج معارف قرآن و اهل بیت که در مرور زمان منزوی گشته، این شبکه را از دیگر شبکه‌ها متمایز کرده و این رسالت همواره بایستی توسط این مجموعه حفاظت گردد.

او همچنین در ادامه تولید برنامه‌های فاخر و موثر را در گرو نگاه کلان و گام‌های استوار دانست و افزود: برای رسیدن به این هدف بایستی اقدامات زیرساختی صورت گیرد.

آیت الله سعیدی در ادامه نیز با تاکید بر اهمیت دشمن شناسی و دانش افزایی عوامل شبکه قرآن و معارف، خودسازی و توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را از جمله راه‌های رسیدن به اهداف والای شبکه یعنی رساندن پیام اسلام ناب به امت‌ها و در نهایت غلبه بر دشمنان دانست.

شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به همجه رسانه‌ای دشمن علیه معارف اhttps://www.yjc.ir/admin/modules/send_news/index.phpسلامی، بر ضرورت مصون سازی جامعه تاکید کرد. وی همچنین بر گسترش همکاری با آستان مقدس حضرت معصومه و برنامه سازی جدید و فاخر را خواستار شد.

انتهای پیام/الف

برای تولید برنامه‌های فاخر شبکه قرآن و معارف اقدامات زیرساختی صورت گیرد

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.