سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

ما هرچه داریم از دفاع مقدس است/ پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا را با سامانه ساخت ایران زدیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس است که با لطف خدا و سیدالشهدا (ع) و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل ۳۶ ابرقدرت دنیا ایستادیم و از کشور دفاع کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که در استانداری برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس ما کشوری بودیم که سیم خاردار و گونی سنگر وارد می‌کردیم، با این وجود به لطف خدا و عنایت شهدا و با رهبری حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، امروز به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا را با سامانه ساخت ایران زدیم.

او افزود: امروز جمهوری اسلامی با وجود مشکلاتی که دارد یک کشور مقتدر و مستقل است، سرعت و شتاب علمی کشور ما چندین برابر شتاب علمی دنیاست، کشور ما یک کشور پیشرفته در منطقه است و علاوه بر تأمین امنیت خودمان امنیت کشور‌های اطراف را تامین می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مازندرانی‌ها همیشه و همه جا در خط مقدم بوده و پرتلاش و خوب ظاهر شدند، افزود: در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز سنگ تمام گذاشتند.

سردار کارگر با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس در مازندران بزرگترین موزه در کشور است گفت:، این پروژه به لطف امام رضا (ع) به این سطح رسید، برای تکمیل نباید ناامید باشیم ،همانطور که در دفاع مقدس دست‌مان خالی بود و پیروز شدیم، برای ساخت این مرکز نیز نگرانی نداریم.

او افزود: این پارک موزه محل تلاقی دو نسلی است که در جنگ حضور داشت و نسل جوانی است که دفاع مقدس ما را ندید و ما باید نشان بدهیم که ما مردمی بودیم که یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم در صورتی که ۳۶ کشور دنیا در حال کمک به کشور عراق بودند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه داعش برای جمهوری اسلامی به‌وجود آمد، گفت: ما در سوریه با داعش جنگیدیم نه در شهر‌های خودمان و اینکه استان شهیدپرور مازندران هم در یادواره‌های شهدا و بحث مدافعان حرم پیشگام بود.

او با بیان اینکه جوانان و نوجوانان خوبی در کشور داریم افزود: بیش از ۷۰ درصد زائران راهیان نور جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال بودند که نه جنگ را دیدند و نه لمس کردند ولی با انقلاب و پشتیبان نظام هستند.

سردار کارگر با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم، گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در پیشرفت جامعه و انعکاس فعالیت دستگاه‌های اجرایی دارند و برای جامعه فرصت هستند.

او افزود: شاید انعکاس واقعیت‌ها توسط خبرنگاران برای برخی مسؤولان تلخ باشد، ولی در اصل شیرین است، چون خبرنگار نظارت از طرف مردم بر کار مسؤولان دارد، ناگفته نماند که خبرنگاران همیشه در بنیاد و راهیان نور کمک کردند.
انتهای پیام/س
 

حضور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در مازندران

برچسب ها: حفظ آثار ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.