سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‎وگوی جمال ارونقی با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارشی از رسوب موبایل و رایانه در گمرکات نیست / آغاز مسئولیت حفظ کالا‌ها پس از اظهار به گمرک ایران

معاون فنی گمرک ایران گفت: تا به امروز مورد خاصی در زمینه ایستایی لوازم الکترونیکی گزارش نشده است و اگر کالایی مجوزهای قانونی و مقرراتی لازم را داشته باشد، می تواند به گمرگ مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کند.

 

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به خبری مبنی بر توقف برخی از کالاهای الکترونیکی در گمرک گفت: اگر ادعا یا مورد خواستی در این زمینه است باید به صورت موردی بررسی می شود.

وی ادامه داد: تا به امروز مورد خاصی در زمینه ایستایی لوازم الکترونیکی گزارش نشده است و اگر کالایی مجوزهای قانونی و مقرراتی لازم را داشته باشد می تواند به گمرگ مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کند.


بیشتر بخوانید:گمرك مشكلي براي ترخيص كالاهاي اساسي ندارد 


معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران اضافه کرد: اگر کالایی به گمرگ اظهار شده باشد؛ این سازمان مسئولیت پاسخگویی در این خصوص را داشته و طبیعتا باید تشریفات گمرکی انجام و به مرحله صدور پروانه و خروج کالا از گمرگ انجام شود.

ارونقی افزود: در خصوص لوازم الکترونیکی هیچگونه خللی در گمرکات وجود نداشته و هرگونه مشکل از سوی گمرک مرتفع شده است و تمامی بخش‌های مرتبط با گمرک تلاش خود را جهت تامین و توزیع به موقع این لوازم به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

هیچ مشکلی در ترخیص کالاهای الکترونیکی نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.