وی افزود: امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهکاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیتها در عرصههای مختلف شناخته میشود و این مهم در دستگاههای مختلف با تلاش مسئولان روابط عمومی میسر است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه تعامل با رسانه ها، ابزار مناسب برای دستیابی به اهداف و ارتقای رضایتمندی جامعه مخاطب است، ابراز داشت: آگاهی رسانی خدمات به مردم میتواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.
حمید پرورشی خرم به نقش و جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومیها میتوانند با انعکاس به موقع اخبار و اقدامات اداره در حوزههای مختلف زمینههای نارضایتی در جامعه را کاسته و به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان هم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانهها است.
صفر صادقی راد افزود: خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل میکند، چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است.
انتهای پیام/ د