سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجوزی برای فعالیت شبانه دکّه‌ها صادر نشده است / نیروی انتظامی موظف برخورد با اغذیه فروشان متخلف

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران گفت: هیچ کدام از دکّه‌ها و اغذیه فروشی‌های سیار حق و مجوز فعالیت در شب را ندارند.

اسدالله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت شبانه روزی دکّه های سیار، اظهار کرد: هیچ یک از دکّه های سیار  و یا اغذیه فروشی‌ها حق فعالیت شبانه در تهران را ندارد.

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران با بیان اینکه فعالیت این اغذیه فروشی‌ها غیرقانونی است، تصریح کرد: هم اکنون واحدی به نام دکّه یا اغذیه فروشی سیار، در قانون نظام صنفی،  تعریف نشده است و ما مخالف صد در صد آن هستیم.


بیشتر بخوانید: باتری‌های خارجی قاچاقی وارد کشور می‌شوند / فعالیت یک هزار و ۵۰ واحد رسمی تولید باتری در تهران


احمدی شهریور با تاکید بر اینکه به اتاق اصناف و نیروی انتظامی نامه‌ای را درباره فعالیت شبانه دکّه های سیار مکاتبه کرده ایم، افزود: تهران نیاز به واحد‌های سیار دارد و ما هم این آمادگی را داریم، اما این واحد‌ها نیازمندند که بصورت قانونی مجوز خود را دریافت کنند تا مردم با خیال آسوده از آن‌ها خریدار کنند.

به گفته رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران، متاسفانه هیچ نظارتی از نظر بهداشتی و امنیتی بر واحدهای سیار وجود ندارد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: صنف  اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران نمی‌تواند با متخلفان برخورد کند بلکه نیروی انتظامی موظف به جلوگیری از فعالیت غیر قانونی آن هاست. آنطور که قانون ابلاغ می کند این اغذیه فروشی ها مجاز به فعالیت در ساعات بامداد و شب نیستند و خروج از قوانین به دور از عُرف جامعه است.

انتهای پیام/

نظارت های بهداشتی و امنیتی بر دکّه های فعال در شب وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.