سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پافشاری ­آژانس دفاع موشکی آمریکا در خصوص استقرار سیستم رادار دوربرد در آلاسکا

­آژانس دفاع موشکی آمریکا به تلاش‌های خود برای استقرار سیستم رادار دوربرد در منطقه آلاسکا ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از واشنگتن نوشت: شرکت لاکهید مارتین در بیانیه‌ای اعلام کرد آژانس دفاع موشکی آمریکا موسوم به "ام دی اِی" به فشار‌ها و تلاش‌های خود برای استقرار سیستم رادار دوربرد در منطقه آلاسکا ادامه می‌دهد و استقرار پنل‌های این نوع رادار‌ها را در منطقه شروع کرده است.

بر اساس این گزارش، در چارچوب استقرار رادار‌های دوربرد شناسایی در منطقه آلاسکا، انتقال اولین بخش از پنل‌های راداری به این منطقه به پایان رسیده است و برنامه نصب این سیستم بر اساس جدول زمانی تعیین شده به پیش می‌رود. قرار است نصب این سیستم راداری در سال ۲۰۲۰ در منطقه آلاسکا تکمیل شود.

شرکت لاکهید مارتین در بیانیه خود همچنین اعلام کرد سیستم راداری جدید قرار است به عنوان یک حسگر حساس در داخل برنامه دفاعی آژانس دفاع موشکی آمریکا عمل کند. در این بیانیه گفته شده است سیستم رادار دوربرد در منطقه آلاسکا اطلاعات مرتبط با شلیک موشک‌های بالستیک را جمع آوری و ارائه خواهد کرد.

اولین پنل سیستم دارار دوربرد در آلاسکا حدود ۲۷ فوت (پا) طول دارد و قرار است همزمان با تکمیل سکو‌ها حدود بیست دستگاه از این پنل‌ها در ماه‌های آینده به منطقه آلاسکا منتقل شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.