سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای جوانان و نوجوانان خوراک فکری تهیه کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : باید برای جوانان و نوجوانان خوراک فکری تهیه کنیم و برحسب روز و نیاز‌های آن‌ها با شیوه‌های جدید برای این گروه هدف مطلب و برنامه آماده کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : بحمدلله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تمام محدودیت‌ها و سختی‌ها عملکرد خوبی ارائه کرده است به خصوص در زمان اتفاقات طبیعی اخیر مانند زلزله و سیل و همچنین ایام مراسمات مذهبی مانند اربعین حسینی و... به خوبی اطلاع‌رسانی کرده و نقش مهمی در خدمات‌رسانی به ملت شریف ایران داشته است.

او گفت : صدا و سیمای ما از برجستگی و ویژگی خاصی برخوردار است و آن این است که رسانه ملی ما با رویکرد و تفکر اسلامی اداره می‌شود و باید هم این چنین باشد، زیرا طبیعت انقلاب و نظام ما ارزشی و اسلامی است.

او افزود: کار صدا و سیما و به طور کلی رسانه کار دشواری است، زیرا با این تنوع قومی و فکری در کشور ما راضی نگه نگهداشتن همه افراد با نظرات و سلیقه‌های مختلف بسیار مشکل است.

علما با اشاره به اقتدار کم‌نظیر ایران اسلامی در منطقه و جهان، گفت: ایران اسلامی با تمام تحریم‌ها و فشار‌های بی‌سابقه امروز اقتدار مثال‌زدنی در منطقه دارد تا جایی که دشمن به جایی رسیده است که دارد افراد را در کشور ما تحریم می‌کند و بخش زیادی از این اقتدار مدیون خدمات رسانه ملی است که توانمندی‌ها و قدرتمندی ایرانیان را به خوبی انعکاس می‌دهد.

وی با بیان این مطلب که تاکید مقام معظم رهبری بر این است که تمام شئون زندگی ما باید اسلامی باشد، افزود: این اسلامی بودن است که حرف برای گفتن دارد و این اسلام است که به انسان توانمندی می‌دهد و اینکه امروز رهبر عظیم‌شان با قدرت و اقتدار در مورد مسائل مختلف موضع می‌گیرد به خاطر پشتوانه اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه جوانان را بالاترین سرمایه‌های کشور خواند و گفت: باید برای جوانان و نوجوانان خوراک فکری تهیه کنیم و برحسب روز و نیاز‌های آن‌ها با شیوه‌های جدید برای این گروه هدف مطلب و برنامه آماده کنیم و آن‌ها را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهیم همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید داشتند.

علما گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و بر همه ما واجب است از آنچه آنان برای آن جان و زندگی خود را فدا کردند صیانت کنیم و مسیر آ‌ن‌ها را ادامه دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

صدا و سیما با تمام محدودیت‌ها و سختی‌ها عملکرد خوبی ارائه کرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.