سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان برای ازدواج از مشکلات مالی نترسند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جوانان از مشکلات مالی نترسند چرا که این وعده خداوند است که کسی از ازدواج فقیر نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان دیروز در نشست تخصصی ازدواج پایدار اظهار کرد: بررسی این موضوع که چرا با وجود بهتر شدن شرایط اقتصادی خانواده‌ها و ارتقای سطح سواد جوانان رضایت از زندگی و خانواده به مانند گذشته نیست، از چالش‌های زندگی امروز است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: برای تسهیل ازدواج جوانان استان نشست‌های تخصصی برگزار کرده‌ایم، اما موضوع آشنایی جوانان با یکدیگر مبحث دیگری است.

او تصریح کرد: فاصله بین فرزندان و والدین باعث شده اعتماد جوانان به پدران و مادران کمتر شود.

سلطان‌حسینی بیان کرد: باید فرهنگ قدردانی در جامعه تقویت شود، زن و شوهر خوبی‌های طرف مقابل را به رخ او به کشند و قدردان زحمات او باشند، البته این با چاپلوسی متفاوت است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد: جوانان از مشکلات مالی نترسند چرا که این وعده خداوند است که کسی از ازدواج فقیر نخواهد شد و ما باید بر این وعده خدا ایمان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

نشست تخصصی ازدواج پایدار 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دانش آموزان ما وقتی به سال آخر دبیرستان می رسند اوقات گرانبهای آنها صرف حفظ کردن مطالبی شده که بعضاً در زندگی آنها الویتی نداشته و بعد از امتحان از یاد می روند برای مثال اینکه فلان کوه در کجای کشور قرار دارد یا فلان حاکم سلجوقی چه کسی بود ولی وزارت آموزش و پرورش آنها را از یادگیری دانستنیهای بسیار حیاتی و نیاز فعلی شان (مثل: ازدواج، شغل، تعامل با جامعه)محروم کرده مردم و نخبگان باید این وزارتخانه را متقاعد به مشورت دائمی با عموم مردم و متفکران و در نتیجه تکامل دائمی چگونگی آموزش و پرورش مدرسه ای کنند.