سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره های آموزشی در جهاد دانشگاهی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره های آموزشی در جهاد دانشگاهی خبر داد.

ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در استان دو مرکز آموزشی وجود دارد که به تازگی به سه مرکز رسیده است، ولی هنوز سومین مرکز راه اندازی نشده است.

او افزود: به طور میانگین بیش از ۸ هزار نفر در دوره‌های کوتاه مدت شرکت مرده اند.

ابراهیمی بیان کرد: برخی از دوره‌ها مخصوص کارکنان دولت، برخی برای دانشگاه و فارغ التحصیلان و برخی هم برای عموم مردم می‌باشد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: این دوره‌ها یا از طریق اطلاع رسانی قبلی و یا به صورت هدف دار خاص و برای فراگیران خاص برگزار می‌شود.

او در خصوص فراگیران خاص عنوان کرد: برای مثال در دوره‌های زبان آلمانی فراگیر‌های محدودی دارد و کلاس‌ها هر جند ترم برگزار می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: جهاد دانشگاهی تنها مرکز برگزاری کلاس‌های زبان خارجه اعم از انگلیسی، ترکی، آلمانی، چینی و ... است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جهاد دانشگاهی برای تمامی گروه‌ها اعم از تکمیلی دانشگاهی، کشاورزی، علوم پایه، علوم کامپیوتر، فنی مهندسی، علوم انسانی و ... دوره برگزار می‌کند.

او افزود: آموزش‌های جهاد دانشگاهی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: کلاس‌های مجازی به صورت آفلاین برگزار می‌شود و متقاضی می‌تواند کلاس و فیلم آنرا بعدا مشاهده کند و در آزمون شرکت کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ تاسیس و در سال ۶۳ شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های جهاد هرساله به صورت پیوسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

برگزاری کلاس‌های جهاد به صورت حضوری و مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.