سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالاری:

بیمارستان هدایت و فیاض بخش نیاز به توسعه دارد

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره افزایش ظرفیت بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار کرد: تمام خدمات سازمان تأمین اجتماعی محدود به واحد‌های ملکی نیست، بلکه دانشگاه‌های علوم پزشکی، بخش خصوصی و خیریه‌ها نیز طرف قرار داد ما هستند.

سالاری بیان کرد: بیمارستان‌های ملکی ما نیاز به توسعه دارد، هفته گذشته طی جلسات با معاونت درمان تصمیم بر این شد که بازنگری به ظرفیت بیمه شده‌های سازمان تامین اجتماعی و ظرفیت دولت داشته باشیم.

او افزود: اولویت‌ها را در بحث توسعه استخراج کرده و براساس آن پیش برویم، اگر بیمارستان موجود نیاز به افزایش ظرفیت داشته باشد، ظرفیت را افزایش و اگر کمبود وجود دارد بیمارستان جدید احداث کنیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان هدایت و فیاض بخش نیاز به توسعه دارند، ادامه داد: برخی از بیمارستان‌ها به لحاظ کیفیت و شناخته شده بودن با ازدحام و تقاضا بیش از ظرفیت مواجهه است.

سالاری گفت: بین بیمارستانی که تعداد مراجعین آن کم و بیمارستانی که مراجعین آن زیاد است باید توازن ایجاد شود، اگر ضریب اشتغال در بیمارستانی کم است و مشکلاتی مانند کم بودن پزشک و ... دارد این مشکل حل شود. همچنین در بیمارستانی که ضریب اشتغال بالاست متناسب با شرایط تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.