سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی احتیاطی در محیط کار حادثه ساز شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: خیاط یکی از کارگاه‌های شهر کرمان بر اثر بی احتیاطی دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در شرح این حادثه گفت: این حادثه کاری امروز ۱۵ مردادماه در ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه در یکی از کارگاه‌های خیاطی واقع در خیابان نماز شهر کرمان رخ داد.

او به جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: این حادثه که به علت بی احتیاطی خیاط شاغل در کارگاه رخ داده است که باعث گیر کردن انگشت دست شخص در دستگاه خیاطی شده بود.

عسکری بیان کرد: با توجه به شدت جراحت به گونه‌ای که سوزن دستگاه خیاطی وارد انگشت دست شده بود، سریعا یک تیم تخصصی نجات سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی با دقت و ظرافت خاص موفق به خارج کردن سوزن دستگاه خیاطی از انگشت دست شخص حادثه دیده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شد توصیه کرد: صاحبان و افراد شاغل در کارگاه‌های صتعتی و تولیدی نکات ایمنی مربوط به شغل خود را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.