سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: مقادیر هنگفتی پول در حال سرازیر شدن به سوی آمریکاست!

رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: مقادیر هنگفتی پول از چین و دیگر نقاط دنیا به آمریکا سرازیر می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: مقادیر هنگفتی پول از چین و دیگر نقاط دنیا به آمریکا سرازیر می‌شود و این به دلیل امنیت، به منظور سرمایه‌گذاری و به علت نرخ بهره {مناسب} است! ما در موضع بسیار قدرتمندی قرار داریم. تعداد زیادی از شرکت‌ها نیز دارند به آمریکا می‌آیند و این، اتفاقی زیبا و تماشایی است!

­وی همچنین با ارسال رشته توئیت‌هایی درباره اخبار مربوط به تلاش گوگل برای مداخله در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا نوشت: «سوندار پیچای» از شرکت گوگل به دفتر ریاست جمهوری در کاخ سفید آمده بود و سخت کوشید توضیح دهد که چه اندازه به من علاقه دارد و عملکرد دولت {آمریکا} چه اندازه فوق العاده است و اینکه گوگل با ارتش چین در ارتباط نیست و آن‌ها {مسئولان گوگل} در انتخابات ۲۰۱۶ به هیلاری کلینتون شیاد کمک نکردند بر من پیروز شود و آن‌ها برای اخلال غیرقانونی در انتخابات ۲۰۲۰ برنامه ریزی نکرده اند؛ در حالیکه مطالب بسیاری، خلاف این را می‌گوید. همه این‌ها خوب به نظر می‌رسید، تا اینکه دیدم «کوین سرنکی», یکی از مهندسان گوگل، مطالب هولناکی درباره کار‌هایی که آن‌ها در سال ۲۰۱۶ انجام داده اند، بیان کرد و گفت آن‌ها {مسئولان گوگل} می‌خواهند «از باختن ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ مطمئن شوند».

در ادامه توئیت ترامپ آمده است: لو دابس {مجری تلویزیونی} اعلام کرد این، کلاهبرداری از آمریکا است. «پیتر شوایزر» نیز با قطعیت اعلام کرد که آن‌ها اخبار منفی درباره هیلاری کلینتون را سرکوب و اخبار منفی درباره ترامپ را تقویت کردند. همه اینها، اقدامات بسیار غیرقانونی است. گوگل را از نزدیک تحت نظر داریم!.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.