سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چهاردهمین کتابخانه مشارکتی روستایی در اردبیل

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: چهاردهمین کتابخانه مشارکتی روستایی استان در روستای شام اسبی اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پروانه رضا قلیزاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در مراسم افتتاح چهاردهمین کتابخانه روستایی و بیست و دومین کتابخانه شهرستانی در روستای شام اسبی اردبیل گفت: کتابخانه شهید بهزاد محمدی چهاردهمین کتابخانه مشارکتی استان اردبیل است که در زمینی به مساحت ۱۷۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و با مشارکت و همکاری بانک صادرات ایران ساخت تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

او از وجود ۷۹ کتابخانه در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: در کل استان از ۷۹ کتابخانه موجود،۴۷ کتابخانه شهری، ۱۶ کتابخانه مشارکتی و ۱۶ کتابخانه روستایی هستند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: این کتابخانه بیست و دومین کتابخانه شهرستان خواهد بود که برای ساخت آن ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از طرف بانک صادرات پرداخت گردید و مابقی عملیات تجهیز لوازم و کتب از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفت.

رضاقلیزاده افزود: در این کتابخانه ۳ هزار و ۷۰۰ منبع کتابخانه در نظر گرفته شده است که تامین کتب و تجهیزات و نشریات به صورت مستقیم از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان صورت خواهد گرفت.

او ضمن خواستار همیاری و همکاری با این نهاد برای احداث کتابخانه بویژه در مناطق محروم و روستایی شد و تصریح کرد: گسترش و احداث کتابخانه در مناطق محروم در افزایش دانش و فرهنگ در بین ساکنان این مناطق بسیار موثر خواهد بود و این نهاد آمادگی لازم برای همکاری و مشارکت در امر تجهیز کتابخانه‌های احداثی در تمام نقاط استان را دارد.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در اردبیل

برچسب ها: کتابخانه ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.