سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر در سومین جشنواره ملی روز جنگلبان

استان چهارمحال و بختیاری در سومین جشنواره ملی روز جنگلبان حائز سه رتبه برتر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان توانست در سه شاخص از پنج شاخص سومین جشنواره ملی روز جنگلبان خوش بدرخشد.

او افزود: در این جشنواره از لیلا جلیل پیران (همسر امید بویری جنگلبان بخش منج شهرستان لردگان) در بخش عشق و افتخار روایت ایثارگری همسران جنگلبان، محسن امانی (رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کیار) به عنوان جنگلبان نمونه و طالب حسنی (عضو سازمان مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست) به عنوان جنگلبان افتخاری تجلیل شد.

محمدی مقدم اضافه کرد: همچنین از صادق علایی برای تدوینگری مستند کوتاه عشق و افتخار و حمیدرضا علیدادی به عنوان توسعه دهنده پویش ملی من هم یک جنگلبانم با اهدای لوح سپاس و یادبود تقدیر به عمل آمد.

او ادامه داد: سومین جشنواره ملی روز جنگلبان با شعار «من هم یک جنگلبانم» در پنج محور گرامیداشت ایثارگران و جان نثاران منابع طبیعی، جنگلبان نمونه، جنگلبان نمونه افتخاری، عشق و افتخار روایت ایثارگری همسران جنگلبان و جوان افتخاری جنگلبان دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ در سالن غدیر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ف

درخشش در سومین جشنواره ملی روز جنگلبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.