سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۰ طاقه پارچه قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۲۰۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالا‌های خارجی و در راستای حمایت از تولیدات داخلی، طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی وانت نیسان، حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان مشکوک شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰ طاقه پارچه به وزن ۲ تن کشف کردند.

او ارزش منسوجات قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بیش از ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود پدیده قاچاق را باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری برشمرد و از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسایل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 

کشف پارچه قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در میاندورود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.