سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای دشمن در راستای تقویت نظام اسلامی و ارزش‌ها تلاش کنند

امام جمعه بابلسر گفت: عرصه خبر امروز عرصه جنگی رسانه‌ای بین جبهه حق و باطل است و خبرنگاران باید به عنوان سرباز این جبهه شناخت درستی از موقعیت نیرو‌های خودی و دشمن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر دیدار با اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان و فعالان حوزه رسانه و مطبوعات درخصوص خطیر بودن نقش و جایگاه خبرنگاران گفت:عرصه خبر امروز عرصه جنگ رسانه‌ای بین جبهه حق و باطل است و خبرنگاران باید به عنوان سرباز این جبهه شناخت درستی از موقعیت نیرو‌های خودی و دشمن داشته باشند و با قلمشان حافظ و پاسدار خون شهیدان بوده و در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کنند.

او با تبیین مبانی رسانه در تراز انقلاب، خبرنگار را دیده‌بان و مرزبان انحرافات فرهنگی جامعه خواند و افزود: خبرنگاری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌زند باید مطالبش در راستای حفظ ارزش‌ها و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام قلی پور درباره ویژگی‌های خبرنگاران افزود: صداقت، امانتداری و درستی و صحت خبر بر اساس مستندات از مهمترین ویژگی خبرنگار در تراز انقلاب می‌باشد و بر پرهیز از سیاه و سفیدنمایی مطلق، مطالبه گری، کنجکاوی، پرسشگری، تحلیل گری، صدق کلام، شجاعت و استقلال فکری و توجه به امر به معروف و نهی از منکر و شناخت ملاک معروف و منکر توصیه کرد.

امام جمعه بابلسر در پایان از خبرنگاران خواست تا بیش از گذشته در راستای رسالت خویش که همانا اطلاع‌رسانی صادقانه و پیگیری منافع و خواسته‌های مردم از مسئولان است، گام بردارند.
انتهای پیام/س
 

دیدار امام جمعه بابلسر با خبرنگاران و اصحاب رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.