سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاحبه با رتبه دو گروه آزمایشی زبان‌های خارجی:

نابغه بدون مدرک/ در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم

رتبه دو کنکور زبان‌های خارجی: برای تقویت زبان در هیچ کلاس خاصی شرکت نکردم و مدرک خاصی ندارم، صرفا با توجه به یادکیری‌های جانبی در آزمون سراسری مربوط به رشته زبان شرکت کردم.

امیرشایان چادگانی پور رتبه دو گروه آزمایشی زبان‌های خارجی  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  در رابطه با کسب این رتبه گفت: هنوز خودم تا حدی گیج و البته خب بسیار خوشحال هستم.

او با بیان اینکه تمرکز خود را بیشتر بر روی رشته تجربی گذاشته است، افزود: سال کنکور بیشتر تمرکز خودم را بر روی رشته تجربی گذاشتم، ولی در بحث زبان هم از فیلم‌های زبان اصلی تماشا می‌کردم وسعی می‌کردم تا لغات و اصطلاحات را به خوبی یاد بگیرم.

امیرشایان چادگانی پور در ادامه گفت: برای زبان در هیچ کلاس خاصی شرکت نکردم و صرفا با توجه به یادگیری‌های جانبی در آزمون سراسری مربوط به رشته زبان شرکت کردم.

رتبه دو گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با اشاره به اینکه در راه کسب این رتبه، پدر و مادر او نیز تاثیر زیادی داشته اند، تصریح کرد: از کودکی به زبان علاقه داشتم و پدر و مادر من هم در این مسیر به من کمک زیادی کرده اند. در کودکی کلاس زبان رفته ام و حتی معلم من در آن زمان‌ها هم به پدر و مادر من پیشنهاد دادند که یادگیری زبان را ادامه بدهم.

او در مورد تحصیلات جانبی در حیطه زبان گفت: از زمانی که به یاد دارم تنها یک ترم در کلاس زبان شرکت کرده ام و همان ترم هم قبل از پایان انصراف دادم و اصلا مدرکی در حوزه زبان هم ندارم.

امیرشایان چادگانی پور در پایان نیز در رابطه با زمان مطالعه اش گفت: برای رشته تجربی از اواسط تابستان پارسال شروع کردم و کلاس‌های کنکور هم در آخرین هفته‌ها شرکت کرده ام.

رتبه دو گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در مورد آینده و اولویت هایش نیز اینطور صحبت کرد: هنوز نتیجه کنکور تجربی من مشخص نشده و بستگی دارد که چه نتیجه‌ای در آن کنکور به دست بیاید. اما فکر می‌کنم با توجه به کسب رتبه تک رقمی بتوانم در دو رشته همزمان تحصیل کنم و برنامه و هدف من فعلا این است که هم رشته تجربی و هم زبان را با هم ادامه بدهم.

او در پایان گفت: پدر و مادرم بیشترین کمک را در زمان کنکور و سال آخر به من کردند و به هیچ عنوان فشاری روی من نگذاشتند. اینطور اعتقاد داشتند که باید تلاش خودم را بکنم و هر نتیجه‌ای که حاصل شد مهم‌تر از تلاش من نخواهد بود.

انتهای پیام/ی
 


هدفم این است که رشته تجربی و زبان را با هم ادامه دهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.