سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی و چالشی سخت در ملوان

علی لطیفی هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را در فصل آینده رقابت‌های لیگ آزادگان بر عهده دارد، اما هوادارن این باشگاه نسبت به انتخاب او اعتراض دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل گذشته روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و مشکلات مالی و مدیریتی این تیم باعث شد تا ملوان که روزگاری برای تیم‌های بزرگ فوتبال کشور یک حریف بسیار سر سخت محسوب می شد، حتی نتواند در قامت یک مدعی برای صعود به لیگ برتر ظاهر شود و سقوط نکردن این تیم به دسته پایین‌تر با وجود مشکلات زیادی که داشت، نتیجه قابل قبولی محسوب می‌شد.

پس از پایان مسابقات لیگ یک، بازیکنان تاثیرگذار فصول گذشته ملوان راهی تیم‌های دیگر شدند و به دلیل روشن نبودن وضعیت مدیریتی و مالکیتی باشگاه، تمرینات این تیم به موقع برگزار نشد. در همان روز‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت محمد رفیع نیا مالک سابق ملوان به این تیم شنیده می‌شد، اما در نهایت محسن میرابی که پیشتر حامی مالی سیاه جامگان در لیگ برتر بود با خرید ۷۰ درصد سهام ملوان، مالکیت باشگاه پرطرفدار گیلانی را عهده دار شد.

پس از این اتفاق شهاب زندی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد افرادی که به عنوان مالکان جدید ملوان انتخاب شدند کسانی هستند که سال گذشته حامی مالی باشگاه سیاه جامگان بودند و با عمل نکردن  به تعهدات مالی شان باعث شدند این تیم منحل شود. زندی مالک جدید ملوان را به همکاری با شخصی که پیش‌تر نام او در لیست متخلفان فوتبال کشور بوده است متهم کرد و اظهار داشت این افراد با دریافت پول از برخی بازیکنان آن‌ها را جذب می‌کنند و چند روزه مانده به موعد پرداخت مطالبات اسکوچیچ، این باشگاه را رها می‌کنند. 

وی همچنین دلیل همکاری نکردن کادرفنی فصل گذشته ملوان با مالکان جدید این باشگاه را پاکدست بودن آن ها دانست و ازمدیران هیئت فوتبال انزلی خواست در واگذاری این باشگاه با دقت و وسواس بیشتری عمل کنند.

محسن میرابی نیز در اولین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه، علی لطیفی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد. انتخاب لطیفی به سمت سرمربیگری ملوان با اعتراض هواداران و پیشکسوتان ملوان و رسانه‌های ورزشی انزلی همراه شد و در تازه‌ترین اظهار نظر بهمن صالح نیا که به عنوان پدر فوتبال گیلان شناخته می‌شود ضمن انتقاد از شیوه واگذاری باشگاه ملوان و انتخاب لطیفی به عنوان سرمربی جدید تیم، مدعی شد در انزلی مربیان بومی با دانش تری وجود دارند که وابستگی عاطفی خاصی هم با این باشگاه دارند. وی همچنین سابقه مربیگری علی لطیفی را غیر قابل دفاع دانست.  

در چنین شرایطی هواداران ملوان هم با پیشکسوتان این باشگاه نظر مشترکی دارند و سرمربی غیر بومی را گزینه‌ای نامناسب برای هدایت تیمشان می‌دانند. البته در این باره باید به هواداران ملوان حق داد، زیرا این تیم با هدایت حمید استیلی به لیگ یک سقوط کرد و در ادامه هم  شکایت اسکوچیچ به فیفا بابت پرداخت نشدن مطالباتش باعث شده تا دیگر هواداران ملوان حس خوبی نسبت به نشستن یک مربی غیر بومی روی نیمکت تیمشان نداشته باشند.

با چنبن اوصافی لطیفی فصل فصل سختی در تیم تضعیف شده ملوان خواهد داشت و از همان هفته اول باید طوری نتیجه بگیرد که جایی برای حرف و حدیث بیشتر باقی نماند.


بیشتر بخوانید:

حضور چشمگیر مربیان شناخته شده در لیگ آزادگان

لطیفی به عنوان سرمربی تیم ملوان انتخاب شد

احمدزاده: بعید می‌دانم مالکان جدید علاقه‌ای به ملوان داشته باشند/ اصالت این باشگاه از بین رفته است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ملوان بندرانزلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.