سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد خبر داد:

وجود یک هزار طرح صنعتی نیمه تمام در استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی و صنعتی نقش مهمی در رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدرضا علمدار یزدی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: افزون بر یک هزار طرح صنعتی نیمه تمام در استان وجود دارد که باید با همکاری دولت و بخش خصوصی برای تکمیل و تجهیز این طرح‌ها اقدام کرد.

او افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی و صنعتی نقش مهمی در رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید دارد و حضور بخش خصوصی در همکاری با دولت در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی را عامل موثری در خدمت رسانی به مردم دانست.

در حال حاضر سه هزار و ۲۸۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اسمی و با اشتغال ۱۰۰ هزار و ۴۴۵ نفر در استان یزد وجود دارد.

تولید بیش از ۸۰۰ نوع کالا، رتبه نخست تولید کاشی و سرامیک کشور با بیش از ۵۰ درصد، رتبه دوم تولید محصولات نساجی، رتبه سوم تولید فولاد کشور و رتبه نخست تولید رومبلی، ترمه و روفرشی ازجمله جایگاه‌های برتر استان در اقتصاد ملی است.

انتهای پیام/ی

رفع معضل بیکاری با تکمیل طرح های نیمه تمام تولیدی و صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.