سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام دانشجویان در هشت کد رشته جدید دانشگاه شهرکرد از مهرماه

از مهرماه امسال، دانشگاه شهرکرد در هشت کد رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از مهرماه امسال این دانشگاه در یک رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

او افزود: از مهرماه امسال رشته بهداشت و بیماری آبزیان در مقطع دکترای تخصصی، رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مواد، مدیریت کشاورزی، ادبیات روایی و مشاوره شغلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهرکرد تدریس می‌شود.

کریمی اضافه کرد: همچنین رشته علوم سیاسی در دانشکده فارسان و رشته مواد در دانشکده فنی و مهندسی بروجن در مقطع کارشناسی تدریس خواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر هفت هزار دانشجو در ۹۰ رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

کریمی گفت: پارسال، ۲۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شد و تشکل‌های سیاسی، علمی و کانون‌های فرهنگی در این برنامه‌ها نقش فعالانه‌ای داشته‌اند.

او با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی دانشگاه شهرکرد افزود: اجرای ۲۰ هکتار کشت گل محمدی، توسعه واحد‌های دامپروری، مشارکت در برگزاری المپیاد‌های علمی و گسترش فعالیت‌های کلینیک دامپزشکی از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اضافه شدن هشت کد رشته جدید به رشته‌های دانشگاه شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.