سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با رتبه پنجم گروه هنر؛

رحمان مشهدی: در کلاس کنکور شرکت نکردم/کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود

رحمان مشهدی با بیان اینکه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، گفت: از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در کتابخانه مطالعه می‌کردم.

پارسا رحمان مشهدی، رتبه پنجم گروه هنر کنکور ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، هنر منابع زیادی برای مطالعه دارد و حکم آن زیاد است. از ۱۴ سالگی به رشته موسیقی علاقه زیادی داشتم که واقعا به من کمک کرد. در اواخر دوران تحصیل، تصمیم گرفتم هنر بخوانم.

او اظهار کرد: در هیچ کلاس کنکور شرکت نکردم و فقط  از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در کتابخانه مطالعه می‌کردم؛ چرا که محیط کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود.

این رتبه پنجم گروه هنرافزود: در مدرسه علامه حلی درس خواندم و عامل موفقیت خود را کار جدی در سال آخر می‌دانم ؛ محیط کتابخانه و شور و حال درس خواندن تا حدودی تاثیرگذار بود. همچنین اعتماد پدر و مادرم در موفقیت کنکور بسیار تأثیرگذار است و انگیزه‌ام را ده برابر بیشتر کرد.

رحمان مشهدی بیان کرد: استرس زیادی نداشتم و هیچ عاملی وجود نداشت که مرا تحت فشار قرار دهد. در طول تحصیل از فضای مجازی زیاد استفاده نکردم، در ابتدا ماهانه یک بار آزمون برای هنر دادم و پس از آن در آزمون‌های سنجش شرکت کردم.

او با اشاره به اینکه کتابهای کمک آموزشی برای هنر گسترده است، گفت: باید مخاطب خاص کتاب‌های آموزشی برای هنر باشد ، برای مثال هر رشته در هنر متفاوت است.

رتبه پنجم گروه هنر در پایان گفت: هدف من آهنگ سازی و موسیقی شناسی است و دوست دارم موسیقی دان شوم در حال حاضر پیانو و گیتار نیز می‌زنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.