سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول کربکندی:

اشتباهات بازیکنان، امتیاز را از دست ذوبی ها گرفت

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: غفلت دروازبان و اشتباه مدافعان ذوب آهن در جایگیری مناسب، مهم‌ترین دلایل شکست تیم ذوب آهن در دیدار مقابل الاتحاد بود.

رسول کربکندی، سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: ذوب آهن هنوز برای دیدار روز گذشته مقابل الاتحاد عربستان به آمادگی صد درصد نرسیده بود، پشت سر گذاشتن تمرین‌های آمادگی جسمانی فشرده، نداشتن بازی‌های تدارکاتی مناسب و همچنین گرمای هوا باعث شد تیم ذوب آهن نتواند به نتیجه مورد نظر در این دیدار دست پیدا کند.

او با شاره به هماهنگ نبودن بازیکن‌های جدید ذوب آهن ادامه داد: هرچند ذوب اهن زود به گل رسید، اما تمرکز لازم برای حفظ گل را نداشت و اشتباهات دروازبان و جایگیری غلط مدافعان سبب شد تا گل اول و دوم را دریافت کنیم، هرچند که به سادگی می‌توانستیم جلوی دریافت گل اول را بگیریم.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: بهر حال ذوب آهن هنوز می‌تواند برای صعود از این مرحله امیدوارم باشد چراکه یک گل در خانه حریف به ثمر رسانده و برای بازی برگشت باید بیشتر روی ترکیب دفاعی تیم کار شود.

کربکندی ادامه داد: در حال حاضر دو تیم ذوب آهن و الاتحاد، به شناخت خوبی از یکدیگر رسیده اند و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود می‌توانند برای بازی برگشت تصمیم گیری کنند.

او با اشاره به اینکه در بازی برگشت با کسب نتیجه یک بر صفر هم می‌توانیم صعود کنیم تصریح کرد: هرچند ذوب اهن در بازی برگشت، نمی‌تواند بی مهابا حمله کند، اما باید روی شروع‌های مجدد و ضد حمله‌ها کار کند تا ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، بتواند به گل دست یابد.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه هوای گرم ورزشگاه به نفع تیم الاتحاد است ادامه داد: هرچند تیم الاتحاد فرصت‌هایی را برای نفوذ از کناره‌ها به ذوب آهن می‌داد، اما ما نتوانستیم از این فرصت‌ها برای حمله و رسیدن به گل بهره ببریم و ار سال‌های خوبی نداشتیم و امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم این نقیصه را جبران کنیم.

انتهای پیام/ی
 


برای کسب نتیجه در بازی برگشت باید روی ضد حمله‌ها کار کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.