سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان میزبان اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان

سومین مرحله ی اردوی تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان به میزبانی کرمان در مجموعه ورزشی کم بنیایان و نابینایان در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کریم زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه‌ی سومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان که با حضور مظلومی رئیس و حسین زاده دبیر فدراسیون، مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیئت نابینایان استان کرمان در مجموعه ورزشی کم بنیایان و نابینایان واقع در خیابان گوهری انجام شد، خطاب به اردونشینان گفت: شما با کوشش و سختی‌هایی که تحمل می‌کنید، به دنبال این هستید تا همواره پرچم کشورمان بالا باشد و دل مردم، رهبر، خانواده و جامعه مان شاد شود.

او با اشاره به اینکه همه‌ی مسئولان کمک کردن به قشر معلولان را دوست دارند، چرا که هم سفارش ائمه است و هم سازمان جهانی می‌گوید، افزود: وظیفه‌ی مسئولان و مردم این است به جامعه‌ی معلولان کمک کنند، هر چند که با توجه به شرایط ممکلت امکانات محدود است.

کریم زاده تصریح کرد: همه امروز آمده اند به اعضای شاداب و پرطراوت تیم ملی نابینانیان خسته نباشید بگویند و اعلام کنند وظیفه‌ی خود می‌دانند برای شما حرکت کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

او با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت نابینایان استان کرمان تلاش می‌کنند تا شما اردوی خوبی در کرمان داشته باشید، ابراز امیدواری کرد: این اردو سرآغاز خوبی برای موفقیت‌های برون مرزی برای این تیم باشد.

محمد پورغلامرضازاده، دبیر هیئت نابینایان استان کرمان در حاشیه ی این اردو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان متشکل از ۲۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۸ مرداد جاری به میزبانی کرمان در مجموعه ورزشی کم بنیایان و نابینایان آغاز شده است تا پایان فردا چهارشنبه ادامه دارد.

او افزود: صادق رحیمی و محمدرضا مهنی نسب به عنوان ورزشکار و ایمان فرح بخش به عنوان سرپرست نمایندگان استان کرمان در این اردوی آماده سازی هستند.

پورغلامرضازاده تصریح کرد: اردونشینان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا ـ انتخابی پارالمپیک که مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.