سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از آغار بکار مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در استان خبر داد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: از امروز مرحله کتابخانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز کانون در سطح استان شروع بکار کرد و ۳۱ مرداد ماه جاری نیزادامه خواهد داشت.
 
زاهدی افزود: نفرات برگزیده این بخش به مرحله استانی جشنواره که روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.
 
او اضافه کرد: مرحله منطقه‌ای جشنواره نیز با حضور قصه گویان ۵ استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در روز‌های ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را از پرمخاطب‌ترین بخش‌های این دوره معرفی کرد و اظهار نمود: علاقمندان تا ۱۰ مهر سال جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.
 
زاهدی با اظهار اینکه در بخش علمی این جشنواره شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله‌نویسی تعیین شده است؛ گفت: «قصه و پرورش تفکر»، «روش‌ها و رویکرد‌های قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رویکرد‌های نقد ادبی»، «قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه»، «قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی» و «قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی» شش محور موضوعی اعلام در این جشنواره می‌باشد.
 
مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذرماه سال جاری همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.