سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده روی اربعین حسینی امسال باشکوه تر برگزار می شود

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تسهیل حضور و شرکت زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اولویت‌های تشکیل ستاد اربعین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی  گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام، تسهیل حضور و شرکت زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اولویت‌های تشکیل ستاد اربعین است.

او ادامه داد: با توجه به حضور زائران غیر ایرانی از مرز‌های کشورمان برای جلوگیری از تجمع در مرز‌های ورودی، باید تلاش کنیم با فراهم کردن مقدمات و امکانات، ورود زائران خارجی در این مراسم به آسانی صورت گیرد؛ از این رو هماهنگی کنسولگری‌ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: کاروان‌هایی که در کشور‌های مبدا برای نام نویسی از زائران اقدام می‌کنند با برنامه ریزی مناسب در مرز‌های کشور برای ساماندهی و اعزام زائران به مقصد مورد نظر هماهنگی‌های لازم انجام دهند.

براتی افزود: شناسایی و توجیه مسئولان کاروان‌ها از طریق کنسولگری‌ها و صدور روادید از مهمترین اقدامات وزارت امور خارجه در این زمینه است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

صدور روادید زائران غیر ایرانی از مهمترین اقدامات وزارت امور خارجه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.