سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ارتباطات؛

شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال درگناباد راه اندازی شد

با کمک دانشگاه‌های گناباد شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمد جواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری گناباد گفت: شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال را با کمک دانشگاه‌های این شهر در گناباد راه اندازی می کنیم و شبکه ملی اطلاعات در آینده باید در حوزه فرهنگ سازی در حوزه آی. تی اقدامات جدی صورت دهند.

او تصریح کرد: مایکرو روش قدیمی بوده و در کشور آرام آرام جمع می‌شود و از فیبرنوری استفاده خواهد شد و در این کار نیروی تعدیل نخواهد شد، بلکه آموزش‌های جدید به آن‌ها داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  جاده تربت حیدریه و گناباد باید مورد توجه قرار گیرد و سایت‌هایی که این مسیر را پوشش می‌دهند تا مهرماه به نسل‌های سه و چهار ارتقاء خواهد یافت.
 
آذری جهرمی  افزود: چهار سایت ارتباطات در شهرستان تا شهریورماه در گناباد راه‌اندازی خواهد شد که رضایت مردمی را به دنبال خواهد داشت و قول می‌دهم در مرکز استان، مشکلات را پیگیری می‌کنم.

او تصریح کرد: در بازدید از قنات گناباد این درس را گرفتم که اگر رودخانه خشک شود در ۲۵۰۰ سال قبل مردم راهکاری پیدا می‌کنند و اگر رهبران دنیا این را درک کنند متوجه می‌شوند رودخانه را خشک کنند،  مردم راهکار دیگری پیدا خواهند کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  تمبر ملی قنات جهانی قصبه طراحی و چاپ خواهد شد تا کمک زیادی به معرفی آن کند و میزان گردشگری را در این شهرستان رونق بیشتری دهد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

تمبر ملی قنات جهانی قصبه طراحی و چاپ خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.