سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورس در پایان معاملات؛

بورس روی پله ۲۵۵ هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز مرداد ماه با صعود یک هزار و ۱۸۶ واحدی به پله ۲۵۵ هزار و ۵۱۲ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،  شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۳۶۴.۵۱ واحدی به پله ۲۵۶ هزار و ۳۳۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۷۴ میلیون سهم طی ۹۹ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۲۵۵ هزار واحد راضی شد 


نماد‌های پر بیننده معاملات فارس، فملی، فولاد، شپنا، کگل با روند نزولی و رمپنا، اخابر با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۹.۷۲ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۱۹ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۸۶ میلیون سهم طی ۱۲۴ هزار نوبت معاملاتی است.

پایان بورس در پایان معاملات 

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز مرداد ماه با صعود یک هزار و ۱۸۶ واحدی به پله ۲۵۵ هزار و ۵۱۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۳۵۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۹۲۱ ریال در بیش از ۳۰۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۳۲۰ واحد، شاخص بازار اول ۷۸۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۳۳۷ واحد، شاخص بازار دوم ۲۷۴۸ واحد کاهش، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۷۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۸۴ واحد رشد را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود ۱۱ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۲۱ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۵۷۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۶۶۰ ریال در بیش ۳۲۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.