سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران‌نوشت نوشتند:

#ایران_نوشت/ یک تیر و دو نشان دشمن با ارائه نوشت‌افزار غربی

کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ‌های #ایران_نوشت و #نوشت_افزار_ایرانی از لزوم حمایت از نوشت‌افزار ایرانی نوشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از کاربران فضای مجازی با به راه‌انداختن طوفان توییتری در تلاشند همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه «ایران نوشت»، حمایت خود از کالای ایرانی را اعلام کنند. این کاربران با دو هشتگ #ایران_نوشت و #نوشت_افزار_ایرانی لزوم استفاده از نوشت‌افزارهای ساخت ایران را بیان کردند و از تجربیات خود نوشتند.

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی نوشت‌افزار پا به عرصه رقابت با تولیدکنندگان خارجی  گذاشتند و در مدت هفت سال توانستند بخشی از بازار نوشت‌افزار کشور را در دست گیرند. در این مدت تولیدکنندگان داخلی با استفاده از کاراکتر‌های مورد توجه کودکان، دست به طراحی نوشت‌افزار اسلامی - ایرانی زدند که با استقبال مصرف‌کنندگان روبرو شد.

هشتگ‌های #ایران_نوشت و #نوشت_افزار_ایرانی در حالی داغ شده است که هفتمین نمایشگاه «ایران نوشت» صبح روز گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شده است. این نمایشگاه که از امروز آغاز شده است، تا ۲۵ مرداد ماه برپاست.

در ادامه نمونه‌هایی از نظرات کاربران فضای مجازی را که برای حمایت از تولیدات داخل کشور در حوزه نوشت‌افزار به اشتراک گذاشتند می‌بینید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.