سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:

یک میلیارد دلار سهم استان از صندوق توسعه ملی است

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های مهم اقتصادی در خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: این طرح‌ها در حوزه تولید فولاد، کاشی و سرامیک، شیشه، نساجی، دارو، فرش، قطعه سازی، برق و انرژی‌های تجدیدپذیر هستند که از کل مبلغ تخصیص یافته، ۳۹۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار برای اجرای آن‌ها پرداخت شده است.

او تصریح کرد: از محل قرارداد‌های عاملیت ریالی منعقد شده بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ها از سال ۱۳۹۰ تا پایان خرداد ماه امسال، برای اجرای ۶۹ پروژه اقتصادی خراسان رضوی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال یا بالاتر از آن، هزار و ۵۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تامین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین از محل قرارداد‌های عاملیت ریالی منعقد شده بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ها در این مدت برای پروژه‌های اقتصادی با ارزش کمتر از ۲۰ میلیارد ریال استان، ۶ هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال تامین مالی در قالب تسهیلات انجام گرفته است.

رسولیان افزود: از محل قرارداد‌های سرمایه گذاری منعقد شده بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ها از سال ۱۳۹۰ تا پایان خرداد ماه امسال به ۱۵۷ پروژه اقتصادی خراسان رضوی که ارزش ریالی آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال بود، ۱۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: کل طرح‌هایی که از سال ۱۳۹۰ تاکنون از محل صندوق توسعه ملی تامین مالی به صورت ارزی یا ریالی شده، طرح‌های خاص و بزرگ اقتصادی خراسان رضوی هستند.

منبع: ایرنا
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

تامین مالی طرح های بزرگ اقتصادی خراسان از صندوق توسعه ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.