سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی، شناسنامه دارکردن وکنترل و نظارت، خانه‌های مسافر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان جوانرود گفت : به منظور ساماندهی، شناسنامه دارکردن وکنترل و نظارت، خانه‌های مسافر دراین شهرستان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مصطفی رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان جوانرود در جلسه ساماندهی خانه مسافر در جوانرود گفت : ۱۵ خانه مسافر در شهر جوانرود فعالیت دارند که باید ساماندهی شوند وپس ساماندهی آن‌ها از فعالیت خانه‌های مسافر بدون مجوز نیز جلوگیری می‌شود.

او با تأکید برلزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای حفظ و ماندگاری گردشگران، گفت : راه اندازی خانه مسافر یکی از راهکار‌های افزایش مدت اقامت گردشگران است و ساماندهی اسکان گردشگران و ضابطه‌مند کردن خدمات را نیز به دنبال دارد.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز پتانسیل‌های گردشگری شهرستان جوانرود را یادآورشدوگفت: ساماندهی خانه مسافر برای ماندگاری گردشگران در شهرستان جوانرود ضروری است.

شکوفه مهدی آبادی افزود: متاسفانه به رغم جایگاه برتراین شهرستان در زمینه بازدید مسافران از مناطق گردشگری، اما از حیث ماندگاری مسافر بسیار ضعیف است که باید تقویت شود .

 

 

انتهای پیام/د

۱۵ خانه مسافر در شهر جوانرود فعالیت دارند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.