سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه کلید خورد

ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ هکتار با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور برای پرورش میگو و توسعه صنایع فرآوری شیلات در منطقه رودشور شهرستان گناوه آغاز شد.

در آئین آغاز ساخت این مرکز تولیدی و اشتغالزایی، مدیرعامل شرکت شهرک شیلات استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود، گفت: برای اجرای شهرک شیلاتی استان بوشهر ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تخصیص یافته که به ۵۰ سرمایه‌گذاری واگذار شده است.

احمد مرادی با اشاره به سرمایه‌گذاری در ایجاد زیرساخت‌های شهرک شیلاتی در گناوه گفت: در اجرای زیرساخت این شهرک شیلاتی ۱۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

او ساخت ۲ اسکله به طول بیش از یک کیلومتر، ۳۴ کیلومتر کانال آب، ۷ کیلومتر جاده اصلی و ۲۱ کیلومتر جاده فرعی از جمله زیرساخت‌های آن دانست و گفت: برای تولید و راه‌اندازی بخش‌های مختلف این شهرک شیلاتی ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک شیلات استان بوشهر با بیان اینکه شهرک شیلاتی گناوه در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ هکتار ساخته می‌شود اضافه کرد: ساخت این شهرک با سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۱۴ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شده است.

انتهای پیام/ب

جزییات ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.