سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی:

تحریم وزیر امور خارجه نشان دهنده استیصال دشمنان است

استاندار تهران گفت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشان دهنده استیصال دشمنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در هیچ مقطعی شاهد چنین توطئه‌ای از سوی دشمنان به صورت فردی و بد اخلاقی نبودیم و وزیر خارجه را که نماد مقاومت و حقانیت خواسته‌های ملت ایران است  را تحریم کردند.

استاندار تهران تاکید کرد: تحریم وزیر امور خارجه نشان دهنده استیصال دشمنان است.

او افزود: تمام ایرانیان همیشه برای دفاع از منافع کشور هر کاری می‌کنند مانند اینکه کشتی ما توسط کشور‌های اروپایی متوقف شد و ما نیز به سرعت این عمل را مقابله به مثل کردیم.

بندپی گفت: اگر نظام و یا کشوری از نظر اقتصادی قدرت خود را از دست بدهد یا ضعیف شود کشور‌های دیگر می‌توانند بر آن سلطه داشته باشند؛ ما باید شعار حمایت از تولید ملی را در کشور عملی والکتریکی کردن خدمات را با راهبرد اهداف خود قرار دهیم.

استاندار گفت: ظرفیت استان تهران از لحاظ نیروی تخصصی و انسانی بسیار بالاست همانطور که در سیل اخیر در استان‌های گلستان و خوزستان توانسته از علم و تخصص خود استفاده کنیم.

او بیان کرد: از باغات و اراضی استان تهران سالانه حدود ۳۰ تن برداشت می‌کنیم؛ همچنین از ۱۲هزار گلخانه در کشور ۳هزار آن متعلق به استان تهران است.

بندپی گفت: سند آمایش سرزمین و سند توسعه استان و شهرستان استان‌های تهران را آماده کرده ایم؛ همچنین بر اساس همین سند مزیت‌های استان تهران شناسایی کرده‌ایم.

استاندار تهران اظهار کرد: بر اساس آمارهای۲.۲ درصد نرخ بیکاری در استان تهران کاهش یافته است.

او گفت: همچنین در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیز سازمان بهزیستی و وزارت کشور در حال اتمام برنامه‌های خود هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.