سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی مطرح کرد؛

آمادگی حوزه خدمات شهری برای انتقال تجربیات تهران به سایر کلان شهر‌ها

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دبیرخانه مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران گفت: آمادگی داریم که تمامی تجربیات خود را در حوزه خدمات شهری به کلان شهر‌های دیگر انتقال دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و ششمین جلسه معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهر‌های ایران با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دبیرخانه مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران، کمال مرادی مدیر دبیرخانه مجمع کلانشهر‌های کشور، محسن مرادی دبیر کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کلانشهرها، معاونان خدمات شهری و محیط زیست شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور و... برگزار شد.

در این نشست،  یزدانی با اشاره به مذاکرات شهرداری تهران با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: در پی مذاکرات شهرداری تهران با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، قرار است در روز‌های آینده تفاهم نامه همکاری میان این دو ارگان در خصوص واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی، جنگلکاری‌ها و اراضی مستعد جنگلکاری منعقد شود.

وی در ادامه با تاکید بر این که حوزه خدمات شهری آمادگی دارد تا تجربیات خود را به سایر کلانشهر‌ها انتقال دهد، اظهار کرد: در میان کلانشهرها؛ شهر‌هایی هستند که به امکانات و تجهیزات لازم دسترسی ندارند و بسیار دورتر از سایر کلانشهر‌ها می‌باشند، بنابراین باید با بازدید‌های میدانی از این کلانشهر‌ها آنان را برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری دهیم.

یزدانی بر همکاری‌های مشترک کلانشهر‌ها و بحث و تبادل نظر با یکدیگر در راستای ارتقاء و خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این جلسات باید به شکل مستمر برپا شود و تمامی موضوعات مطرح در این جلسات پس از طرح و تصویب باید به یک خروجی مناسب منتهی و عملیاتی و اجرایی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در ساختمان‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: طرح تفکیک پسماند از مبداء در ساختمان‌های شهرداری تهران در حال انجام است و انشاءالله در ساختمانی دولتی نیز این کار اجرایی خواهد شد.

لازم بذکر است در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری بحث و تبادل نظر و کمیته‌های پسماند و فضای سبز و... به ارائه گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته تاکنون پرداختند. همچنین در این نشست گزارشی از اقدامات شهرداری تهران برای برپایی مراسم اربعین حسینی ارائه گردید و معاونین خدمات شهری کلانشهر‌های ایران به ارائه گزارشاتی در خصوص سیلاب اخیر در شهر‌های اهواز، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، شیراز و...  پرداختند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.