سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۲۰ ویژه‌ برنامه به همت بنیاد غدیر کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان و رئیس کارگروه حمایتی بنیاد غدیر استان از برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه به همت کارگروه حمایتی بنیاد غدیر استان در دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جلسه کارگروه حمایتی بنیاد غدیر که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد گفت: وظیفه دینی همه ما در مورد غدیر هم به‌صورت اداری وهم اعتقادی و درونی است و کار‌های غدیر باید در طول سال و پیوسته انجام گیرد و مختص دهه امامت نباشد.

او بابیان اینکه باید به پیام غدیر وعید قربان توجه عمیق داشته باشیم افزود: موضوعاتی هم، چون امام شناسی، ولایت شناسی و ولایت باوری نظام‌یافته و هوشمندانه در برنامه‌های دهه امامت و ولایت گنجانده شود.

رئیس کارگروه حمایتی بنیاد غدیر استان کرمان با تأکید بر عمق‌بخشی و معرفت افزایی در برنامه‌های دهه امامت و ولایت گفت: اگر فلسفه غدیر را خوب درک کنیم و اهداف غدیر را برای جامعه هدف و کارکنان نظام تبیین و تشریح کنیم فرهنگ علوی در جامعه نهادینه می‌شود.

او بابیان اینکه ۲۰ ویژه‌ برنامه توسط کارگروه حمایتی بنیاد غدیر استان در دهه امامت و ولایت در استان برگزار می‌شود افزود: توزیع سبد‌های حمایتی ویژه در مناطق محروم در دهه امامت و ولایت، افتتاح منازل نوساز مددجویان در این ایام، اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند، جمع‌آوری نذورات و قربانی مردم خیر برای توزیع بین نیازمندان و دیدار و سرکشی از خانواده‌های نیازمند با اولویت سادات ازجمله برنامه‌های این کارگروه است.

او پرداخت هزینه‌های دارو، فیزیوتراپی و دندان‌پزشکی محرومان و نیازمندان، خرید تانکر آب برای عموم مردم در بخش ذهکلوت در این ایام و تجلیل از پزشکان داوطلب هلال‌احمر که به‌صورت رایگان خدمات ارائه می‌کنند را دیگر برنامه‌های این کارگروه اعلام کرد و گفت: عیادت از بیماران و جانبازان از دیگر برنامه‌های کارگروه غدیر در ایام دهه امامت و ولایت است.

صادقی آزادی زندانیان سادات جرائم غیر عمد و تجلیل از خیران آزاد ساز زندانیان نیز از دیگر برنامه‌های کارگروه حمایتی بنیاد غدیر استان کرمان در ایام دهه امامت و ولایت اعلام کرد و افزود: کمک نقدی برای اطعام نیازمندان در جشن غدیر، ارائه خدمات ویژه به سادات معلول در دهه امامت و ولایت، کمک نقدی به سادات و هم‌چنین تهیه کالا برای اهداء به سادات تحت حمایت نیز از دیگر برنامه‌های این کارگروه در ایام دهه امامت و ولایت است.

از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم به‌عنوان دهه امامت و ولایت نام‌گذاری شده است.
انتها پیام/ی

آزادی زندانیان سادات جرائم غیر عمد طی دهه کرامت در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.