سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع نیم تن انگور بین نیازمندان خراسان جنوبی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف گفت: ۵۰۰ کیلوگرم انگور در اجرای طرح زکات مستحبی، از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان خوسف توزیع شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مهران پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف گفت: آقای کریمدادی یک خیر خوسفی از مزرعه خود ۳۰۰ کیلوگرم انگور برای اجرای طرح زکات مستحبی به ستاد زکات این شهرستان تحویل داد که در روستای جلگه سرچاه عماری توزیع شد.


او افزود: همچنین خیر دیگری به نام خدادادی از روستای تقاب خوسف ۲۰۰ کیلوگرم انگور را اهدا کرد که بین مردم همان روستا توزیع شد.


مهران پور با بیان اینکه مردم عشایر منطقه خور نیز در یک ماه گذشته ۴۰ رأس گوسفند برای زکات واجب، به ستاد زکات شهرستان تحویل دادند که در بین مردم منطقه خور توزیع شد، گفت: در فصل برداشت گندم نیز تولیدکنندگان شهرستان خوسف حدود سه تن زکات واجب پرداخت کردند که توسط ستاد و عاملان زکات در روستا‌ها توزیع شد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف، زکات جمع آوری شده در سه ماه اول امسال در این شهرستان را ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۷ درصد افزایش داشت.


در شهرستان خوسف ۶۰ عامل جمع آوری زکات با این نهاد همکاری دارند.
انتهای پیام/ب


همکاری ۶۰ عامل جمع آوری زکات در خوسف

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.