سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۲۶۳ هزار نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:۲۶۳ هزار و ۵۲۳ نفر روز از آغاز طرح اسکان تاکنون در مراکز اسکان فرهنگیان مازندران پذیرش شدند.

نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۴ هزار و ۴۲۶ خانوار، معادل ۸۷ هزار و ۸۴۱ نفر از ۲۵ خرداد ماه تاکنون در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

او افزود:رکورد بالاترین آمار پذیرش مسافران و گردشگران در ستاد‌های اسکان استان به ترتیب متعلق به شهر‌های رامسر، بابلسر و محمودآباد است.

نیکزاد با اشاره به هفته ششم حضور مسافران فرهنگی در ستاد‌های اسکان مازندران گفت:این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۸۱ کلاس، تابستان امسال میزبان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی هستند، افزود: ۲۱۸ مدرسه، خانه معلم، اردوگاه‌های دانش آموزی و دانشگاه پردیس فرهنگیان برای ستاد اسکان تجهیز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:از این تعداد کلاس‌ها ۲۸۶ کلاس از نوع ویژه، هزار و ۲۱۷ کلاس از نوع الف و ۷۰۸ کلاس از نوع ب است.

نیکزاد افزود: با اشاره به اینکه در ۱۱ شهر استان مرکز رفاهی دایر است افزود: پلاژ فرهنگیان در ساری، سرا‌های معلم شهرستان‌های گلوگاه، بابلسر، کلاردشت، قائمشهر، بابل، آمل، محمودآباد آماده اسکان مسافران هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:مسافران میتوانند جهت رزو مکان از راه اینترنتی با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir یا با مراجعه حضوری به پایگاه‌های اسکان در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
 

پذیرش مسافران در ستاد‌های اسکان مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.