سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویر احمدگفت؛

تلاش برای کاربردی شدن و تجاری کردن علوم

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویر احمد گفت:این دانشگاه فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های مطالعاتی در راستای برنامه ریزی‌های دستگاه‌های اجرایی دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویر احمد گفت: این دانشگاه فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و هشتاد در استان آغاز  و هم اکنون درچهار حوزه‌ تجاری سازی و اشتغال ،  پژوهشی ،آموزش و فرهنگ  فعالیت می‌کند.

محمد قائم کاظمی افزود: با ایجاد یازده کد رشته سالانه صد و پنجاه دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی از واحد‌های تابعه‌ی این دانشگاه فرغ التحصیل می‌شوند.

او با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به حوزه‌ی فناورانه نگاه ویژه داردگفت: این دانشگاه فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های مطالعاتی در راستای برنامه ریزی‌های دستگاه‌های اجرایی دارد و آماده همکاری‌های علمی برای توسعه‌ی استان است

کاظمی اضافه کرد: پارسال شش هزار نفر در حوزه‌های فناوری پس از فارغ التحصیلی  جذب بازار کار کشور شدند که از این تعداد چهل و پنج نفر در استان بودند .

او از انعقاد تفاهم نامه‌ این دانشگاه با سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بکار گیری زنان بی سرپرست و نیازمند حمایت مالی درمشاغل مختلف خبر داد و افزود: براساس این تفاهم نامه زمینه‌ اشتغال تعدادی از زنان مشمول این طرح فراهم می شود. 

انتهای پیام/غ

بکار گیری زنان بی سرپرست و نیازمند حمایت مالی درمشاغل مختلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.