سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری:

روحانی برای دیدار با ظریف به وزارت خارجه می‌رود

رئیس جمهور فردا برای دیدار با محمدجواد ظریف به وزارت خارجه می‌رود.

یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، اظهار کرد: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه فردا (سه‌شنبه ۱۵ مرداد) به این وزارتخانه می‌رود.


بیشتر بخوانید: لاریجانی با ظریف دیدار کرد


به نظر می‌رسد این دیدار در پی تحریم محمد جواد ظریف از سوی دولت آمریکا و در ادامه بازدید رئیس جمهور از سایر وزارتخانه‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
معلوم نیست چه سناریویی چیدن. همه دیگه فهمیدن این دولت استاد حاشیه بازی و فرار از پاسخگوییه.
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
آقای روحانی شما هرروز به این ملت قول میدهید ولی به پای عمل میرسد عمل نمی کنید گرانی بیداد میکند به فریاد این مردم خوب ایران برسید ما دادمان را به پیش چه کسی ببریم پیش خدا ما شهید دادیم تورو خدا به داد ما طبقات پایین برسید کمی نه خیلی در بازار دستور بدهید در شهرهای برگ وکوچک ودر سراسر ایران از همه لحاظ در بازار نظارت بیشتری بشه هر فروشنده برای خودش یه قیمت مده منی که نمیتوانم مرغ کلیوی ۱۴۸۰۰تومان بخرم چرا نظارت نمی کنید بازار دست چه کسی است خواهش میکنم از ریس جمهور محترم فقط هر چه زودت رسد گی کنید تا این مردم ایران بتوانند خرید کنن با تشکر
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
ما اصلن همدردی نمی‌خواهیم منی که پانصد هزارتومن میگیرم ومستاجر هستم با این همه گرانی واجاره زیاد و چکار کنم با این همه گرانبهای مرغ وگوشت گرانی برنج وروغن وهمه هچی آقای ریس جمحور روحانی یه فکر بکری به حال این ملت بکنید تا به حال پانصد هزارتومن حقوق زندگی خود وخانوادهتان را گذرانده اید ؟
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
به جای این مهمان بازیها به فکر مردم باشید جناب حسن روحانی که قسم خورده بودید نرخ تورم وبیکاری و....یک رقمی کنید.....چرا مسکن تورمش ۳رقمی شد؟؟ کالا ۶۰تا ۱۲۰درصدی شد؟؟؟ بیکاری ۳۰درصدی شد.....ومعیشت ومسکن و قولهای شما ....
ایراندوست
۱۶:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
تنها کاری که از دست جناب اقای روحانی برمیاید ابراز تاسف و همدردی با ملت ایران است .