سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد میزان تناژ حمل شده کالا در مازندران

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رشد ۵ درصدی میزان تناژ حمل شده کالا در چهار ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رحمت الله موسوی رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت:۶ میلیون و ۳۴ هزار و ۶۰۲ تن میزان تناژ حمل شده کالا در چهار ماهه امسال از استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.

او گفت: تعداد بارنامه‌های مصرفی چهار ماهه امسال ۴۶۰ هزارو ۴۶۸ فقره بوده که نسبت به مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی را داشته است.

موسوی عمده کالا‌ی جابجا شده از استان در یک ماهه امسال را به ترتیب شن و ماسه، ذرت دامی، جو، بنزین معمولی، گازوییل، روغن نباتی مایع خوراکی، سایر فرآورده‌های لبنیاتی عنوان نموده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۱۲۸ شرکت حمل ونقل و شعبات در استان فعال است افزود: ۷ انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالا ، یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ، یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ا‌ی در مازندران وجود دارد. می‌باشد.
انتهای پیام/س
 

رشد میزان تناژ حمل شده کالا در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.