سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد؛

اختصاص تسهیلات به جوانان کارآفرین

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اختصاص تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و سود ۴ درصد به جوانان کارآفرین استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اختصاص تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و سود ۴ درصد به جوانان کارآفرین استان، اظهار کرد: در سال ۹۷ موفق به پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان برای خرید تجهیزات شدیم.

او بیان کرد: تسهیلات اعطایی به کارآفرینان هم برای راه‌اندازی حرفه مورد نظر و هم خرید تجهیزات خواهد بود که فارس در این خصوص سال ۹۷ رتبه نخست را در وزارت ورزش و جوانان به خود اختصاص داد.

کامیاب همچنین با اشاره به اجرای طرح ازدواج آسان در همه شهرستان‌های فارس با همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد، شورا و شهرداری‌ها در هفته پیوند آسمانی ازدواج ادامه داد: برای همسران شهدا نیز در این هفته ویژه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان خدمات ازدواج به جوانان از ۱۵ به تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی افزایش یافت.

کامیاب به ارائه مشاوره‌های رایگان به زوجین قبل، حین و پس از ازدواج در این اداره‌کل هم اشاره و تصریح کرد: همه هزبنه‌های انجام مشاوره را دولت تامین کرده و مشاوره نیز تحت نظر مشاوران جوانی که تحصیلات دانشگاهی دارند، انجام می‌شود.

او پیشنهاد داد که با همکاری انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برنامه‌هایی در حوزه گردشگری برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در توجیه چرایی پیشنهاد فوق خود افزود: اداره‌کل متبوع مکان‌هایی در اختیار دارد که محل مناسبی برای اجرای طرح گردشگری، علاوه بر امور ورزشی است.

انتهای پیا/چ

پرداخت تسهیلات به جوانان کارآفرین فارس

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.